Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

מי צריך פורטל לניהול לקוחות?

פורטל ניהול לקוחות הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר כיום לחברות בינוניות וגדולות ויש אפילו עסקים קטנים שמשתמשים בו.

אז מהו בעצם פורטל לניהול לקוחות ולמה הוא כל כך אפקטיבי עבור עסק? צריך להבין שלא מדובר רק בכלי שיעשה לכם סדר וארגון בנתוני הלקוחות של העסק, אלא הוא ממש יכול לתת לכם רעיונות חדשים לגבי שירות ושימור לקוחות.

עסקים קטנים שרק התחילו פחות יצטרכו את הפורטל הזה שכן הפעילות העסקית לא מספיק גדולה כדי שהם באמת יצטרכו לאסוף את המידע על כל הלקוחות ולארגן אותו בצורה כזו.

בכל אופן, לעסקים שכן צריכים זה יכול ממש לשנות את הפעילות העסקית. אז מי באמת צריך את הפורטל? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

מי צריך פורטל ניהול לקוחות?

פורטל ניהול לקוחות הוא כלי שעוזר לכם לנהל לקוחות קיימים וגם לקוחות שהיו לכם בעבר ככה שתוכלו להמשיך למכור להם מוצרים נוספים.

למשל, אם אתם מעבירים תוכניות ליווי של אחד על אחד או תוכניות קבוצתיות ואתם מחויבים להצלחה של הלקוחות שלכם, אתם יכולים לארגן מידע על כל לקוח ולדעת מה ההתקדמות שלו.

אתם כמובן גם רואים היסטוריית רכישות של הלקוח מה שיעזור לכם להבין במה הוא בעצם מתעניין ולהציע לו על פי הנתונים האלו. כל הפרטים הקטנים על הלקוח, אולי נראים לכם כמו מאגר מידע לא כל כך מועיל, אבל אם תעשו שימוש נכון בידע, זה יכול לשנות לחלוטין את העסק שלכם.

אז עסקים בינוניים ועסקים גדולים יכולים להפיק תועלת רבה מניהול פורטל לקוחות, כמובן שצריך שיהיה מישהו שיזין את הנתונים כדי לקבל את האפקטיביות המקסימלית מהכלי הזה.

> קראו גם על שירותי ענן לארגונים!