Loading…

READY TO ROCK?

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Start exploring

3 הפרמטרים החשובים ביותר בהליך קידום אורגני בשנת 2022

קידום אתרים אורגני היא טכניקת פרסום שאתם בהחלט רוצים להשקיע בה. להיות בין הראשונים בגוגל הוא קונצנזוס כיום לחברה מובילה בתחומה. להוציא עובדה זו הרי שלהיות ראשון או בין הראשונים בגוגל לביטויי מפתח חשובים בתחום שלכם או מקבץ רחב יותר של ביטויי מפתח ממוקדים יותר – עשויים להניב לכם תנועת גולשים רבה ואיכותית לאתר שלכם. להלן 3 הפרמטרים החשובים ביותר בשנת 2022 וכנראה גם בשנים הקרובות לקידום האורגני. לפרטים נוספים ושירותי קידום אורגני מקצועיים ניתן לפנות באתר https://www.gnss.co.il/

#1 – תוכן טוב – אבל לא רק מה שאתם חושבים:

התוכן מאז ומתמיד היה חלק מרכזי בקידום האורגני אבל לא רק אלא גם באופן כללי בתקשורת מול הגולשים. אתם הרי לא מדברים עם הגולשים פיזית או טלפונית אלא שהם קוראים את המידע שאתם חולקים באתר שלכם וזה מה שמקרב אותם אל המותג שלכם, מחבר אותם אליכם, גורם להם להאמין בכם ובמוצרים שלכם ולהזמין אותם אונליין או להשאיר פרטים כדי להתעניין בהם. התוכן באתר שלכם צריך להיות טוב, ייחודי, מגוון, נותן מענה אמיתי לצורך של הגולשים וכמובן חשוב גם לבצע התאמות שונות לצרכי SEO. את ההתאמות ניתן לבצע באמצעות תוספי SEO שונים המותקנים על האתר שלכם או באופן ישיר דרך עריכת קוד האתר אם יש לכם את הידע המקצועי בנושא.

#2 – חוויית משתמש ברמה גבוהה:

כל הליך קידום אורגני כיום שם דגש גדול מאוד על חוויית המשתמש. למי שאינו מכיר – חוויית משתמש מתייחסת לחוויית השימוש של הגולש באתר שלכם, החל מהרגע שהוא נכנס לאתר ועד הרגע שהוא עוזב אותו. אופן ההרשמה לאתר (אם יש כזה), אפשרות דפדוף בין הקטגוריות, הזמנת מוצרים, מהירות הגלישה באתר ובמעבר בין העמודים השונים בו, התאמת האתר מבחינה רספונסיבית לגלישה בטלפון ובמסכים שונים ועוד. כל אלו קשורים לחוויית משתמש ברמה גבוהה יותר שתסייע במישרין ובעקיפין גם להליך הקידום האורגני ומהווה חלק חשוב בו.

#3 – קישורים ועם תמהיל כמה שיותר טבעי:

קישורים היו ועדיין הם חלק בלתי נפרד מהקידום האורגני. זו הדרך של גוגל לראות ולהכיר במעין המלצות שונות מרחבי הרשת על אתר מסוים ובכך להבין כי יש בו תוכן טוב, רלוונטי ומעניין עבור הגולשים ולכן כדאי לדרג את האתר גבוה יותר. כמובן שגוגל גם מעריכה את איכות וסוג הקישורים וכן עשרות פרמטרים נוספים הקובעים את ההגדרה שציינו הרגע אולם דבר אחד בטוח – קישורים הם חלק בלתי נפרד מהליך הקידום.